söndag 23 mars 2014


Jag älskar Värnamo
och utmanar Helgesson
Värnamo kommuns tillväxtstrateg Carl Helgesson påstår att han har blivit överöst med beröm efter att ha påstått att Värnamo är Sveriges mest inskränkta och fördomsfulla småstad.
Jag skrev en insändare i VN och hävdade att Helgesson är en besserwisser och att värnamoborna inte är mer inskränkta och fördomsfulla än Helgesson är själv.
Aldrig har jag fått så mycket beröm. Så fort jag visade mig på stan kom folk fram och tackade.
Jag älskar Värnamo och värnamoborna!
Nu utmanar jag Helgesson på tvekamp i armbrytning.
Plats: kommunfullmäktiges sessionssal.
Tid: 27 mars klockan 18.00.
Jag kommer iklädd mörka solglasögon, kavaj, slips, vit skjorta, pressade byxor och välputsade skor.
Må bäste man vinna!
Svante Olson
Vänsterpartiet, Värnamo

Inga kommentarer: